Related Posts with Thumbnails

Thanks yang Jadi Followers blog Ni...

Monday 16 August 2010

Tag heuer for besday

TAG Heuer untuk Mr Hubby

Besday aku lama lagi, ni besday Mr Hubby aku yang dah lepas. Beli awal dari besdaynya. Coz masa besdaynya kan we all terbang ke Bandung.
Tuan punya badan beli hadiahkan diri sendiri he..he.. bukan aku tak nak belikan,
ni brand mahal gilosssss..rasa membazir plak. Better aku belikan Handbag dapat 5, 6 bijik.
Ha..ha..sorry lah sayang statement cam perli tapi tak apalah reward tuk diri sendiri apa salahnya kan dah penat2 kerja pas tu beli lah pa per yang dah lama diidamkan kan...???? Mr Hubby memang dah lama mengidam brand ni.

Rasanya ramaikan yang mengidam TAG ni kan..

cantik...

he..he..

Tapi..yang paling napa sangat, aku tak belikan jam tuk besday dia  sebab ni ha...
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Ni sebab napa "minik" nya dah tak nak tambah koleksinya lagi




No comments: