Related Posts with Thumbnails

Thanks yang Jadi Followers blog Ni...

Tuesday 17 August 2010

Sari dari India

Semalam aku dapat sepasang kain Sari dari India, wife kawan Mr Huby aku yang baru balik dari India yang bagi. Oh thanks my fren Mrs kader. Terharu ler sesangat. Patutlah masa kat Langkawi hari tu dia ada tanya
aku suka kain sari tak, kalau suka warna apa aku suka. He..he..jujur jer aku jawap aku suka kain sari warna merah huk...huk... Then July lepas Mrs kader ni balik India
(Mrs kader memang asal dari sana, suaminya Mr Kader salah sorang engineer tempat Mr Hubby aku kerja)
rupa-rupanya memang betul2 dia belikan aku kain sari yang cantik ni. Erm..kalau nak hantar tailor memang dah tak da tailor nak ni, kalau hantar sembarangan tailor kang pakai tak sedap plak...
So aku setia dengan 3 orang tailor jer selama ni. lepas rayalah baru hantar. Tak sabar plak nak pakai
sari merah ni huk...huk..

Actually merah tapi kat sini nampak more to pink plak

Bling..bling..lagi suka sangat

Thanks Mrs kader

No comments: