Related Posts with Thumbnails

Thanks yang Jadi Followers blog Ni...

Friday 6 August 2010

Ha..ha...kelakarnya..!!!

Ha...ha...!!!! kelakarnya tengok pic lelama ni. Muka cam suci dalam debu jer semua masa ni
Muahahaaa....pic adik2 masa ni comel2 jer..skg semua dah mengganas ha...ha...samai hilang chomelllnya..


Ni adik2 aku masa depa kecik2 lagi
Mimi, Kak cik, Nana, salam
pic 11 tahun lepas

Salam
Nama penuh Muhammad Redza Adzha

Siti Rafika & Muhammad Redza Adzha
                                                    
Mohd Rafide 26 tahun
Muhammad Redza Adzha 17 tahun

Kak Long ngan adik2 dia
                    

Ini Nostalgia banget..
"Aku tak rela ko letak gambar ni..ahahhaaaa..!!!!!"
komen dalam Fb bila pic ni di post ke FBnya

Siti Rafika & Muhammad Redza Adzha

Tak ingat umur berapa masa ni

Rozyla, Muhammad Redza Adzha & Siti Rafika

           
Ha..ha..pic ni lucusnyerrrrr....

         
 
Cam Adib plak Bagus ni..
Muhammad Rafiudin

Dah jadi mak orang dah ni
                                                            
 
Ha..ha...cam suci dalam debu jer masa ni

3 beradik yang sekarang buat ayah fehning-fehning lahlat
muahahhaaa....

Camna muka lagi putih dari leher ek..
Nina masa Baby

Ni adik no 2
masa anak dia Nina tengok beriya-iya si Nina kata ni dia masa kecik
padahal mak ni Ibu Nina

Ohhhh...Nooo...!!!!
erm.....bluwerkkkkk...!!!!

Masa ni semua orang sangka aku Cina tak pun Filifino
ada ker...huk..huk..pehrahshan jap...


Suntinya jaman ni....yang atas masa umur 13 tahun, budak2 hingusan muahahaaa..
yang bawah ni lepas SPM alahai....

Rahtuh kebahya...muahhahaaaaaa...

Tetibakan nampak pic ni...lepas khawin cam memalu gak kan...
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..

ahahhaaaa.......taaaaada..!!!!
jauh sebatu tu..ada ruang lagi kat tengah2

ha..ha..kelakokan tgk gambo dulu2
masa aku post pic lelama kat Fb adik2 aku haritu bukan main aku bantai gelak tak hengat..
sakit perut, paling tak boleh blah bila adik aku kata dia tak rela pic dia kuar kat FB
aku ngan adik aku yang lain kemain lagi gelak stament tak hengat tu
muahahhaaaa.......


Sekian terima Kasih







No comments: