Kasut lagi..?? he..he.. hobi atau ketagihan..?? tak kiralah apapun situasinya ini keluarga baru. Ada yang hampir 2 bulan dah umurnya. Belum satu pun rasmikan, Tunggu turn jer nak rasmikan...
Bila..?? erm.. tak tau lagi he..he..
Yang lama tapaknya dah haus, tinggal kat kampung mak. Yang selalu pakai tu
warnanya nampak kusam sangat. suka warna yang ini juga.
Ada yang kata ni cap anjing, tak apalah janji skin dia bukan dari "pig"
Jeng..jeng..
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Jatuh cinta pandang pertama, bila cuba pakai terus nak pengsan sebab cantik & selesa sangat
he..he..
Putih lagi.. 2nd pair putih dari HP
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Wedges lagi.. ini pun atuh cinta pertama kali cuba


