Related Posts with Thumbnails

Thanks yang Jadi Followers blog Ni...

Tuesday 4 January 2011

Ikatan persaudaraan dari FB

Baru-baru ni jumpa kawan FB dari Brunei (kak Noor) yang nak ke London transit di LCCT. Bukan 1st time jumpa tapi dah beberapa kali jumpa, aku pun dah datang rumah kak Noor kat Brunei sebelum ni.
Bukan aku jer yang nak jumpa kak Noor kat LCCt ni, ada beberapa orang lagi kawa-kawan kak Noor yang datang nak jumpa dia. Kalau sebelum ni semua bersaudara dalam FB jer kali ni nak panjangkan lagi dalam alam realiti.
Kak Phia, Kak June, kak Jah, kak Yam, kak Sri Diah..erm..aku paling muda ek he..he..
sorry ya kak Phia saya take over tempat akak paling muda dalam group ni ahaksss...
Sebelum balik ke Brunei pun Kak Noor transit di LCCT.
Alhamdulillah jumpa lagi aku ngan akak-akak FB yang manis-manis ni.
Dapat pulak buah tangan dari London wahhhhh...!!!! best kan..lagi syok kalau dapat ke London kan..
kak Noor kata aku jual mahal..dah ajak tak nak ikut, alah kak Noor bukan tak nak ikut tapi segan lah ni kan family holiday akak, len kali kalau kak Noor pegi saya bontot akak ya..ha..ha...


Belakang dari kiri: kak Phia, kak Sri Diah, kak June
Duduk: Balqis & kak Nooriah

Kak Sri Diah & kak Nooriah

Dari kiri: Suami kak Sri diah, suami kak Nooriah, suami balqis

Ni sebelum kak Nooriah flight ke London

Ohhh...yang ini tak sangka dapat...

Cuba teka apa ni...saiz extra lebar-lebar lagi ekekekee...

B for Balqis

Auchh..!!!! sangat-sangat addict dengan yang ini
Thanks kak Noor

With kak June, Kak Noor, kak Sri Diah & kak Phia

Dari kiri Dayang, kak june, kak Nooriah, Balqis, Kak Yam, kak Phia, kak jah, yang dua lagi ni tak pasti namanya hi..hi..

Semahal manapun gift yang aku dapat, tak sehebat nilai persaudaraan ni.
Mudah-mudahan kami semua dirahmati dalam menjalinkan ukhwah persaudaraan ini...

No comments: