Related Posts with Thumbnails

Thanks yang Jadi Followers blog Ni...

Wednesday 13 January 2010

Berenang...

Ok, kali ni aku nak ceta pasal MR hubby ♥♥ aku..
he..he. bukan nak ngumpat tau, tapi just share apa yang
jadi semalam..
Dah masuk 3 hari Mr Hubby aku ada "safety training" so dalam training tu adalah swimming..
Mr Hubby aku pun ceritalah...
1st day  training tu instructur dia tanya sapa yang boleh berenang..
Mr Hubby aku pun jawaplah "boleh tapi with life jaketlah" tetiba jer aku tergelak diluar kawalan...ahahahhaaaa...!!! memang sungguh2 aku gelak..
rasa macam kelakar sangat..lama sangat aku gelak..
Mr Hubby aku tersengih tgk aku gelak.. last2 tau dia jawap apa...??
"U gelak macam instructur tu gelak kan I" sambung gelak lagi...ahahhaaaaa...!!!!!!
kenapa aku rasa lawak sangat ni...

Bila dah okey aku pun jawaplah...
"ya lah sapa pun bagi life jaket sure terapung punya.." adeiiiii...!!!
tapi Mr Hubby sungguh2 kata dia boleh berenag... yalah...yalah...boleh berenang..
Dulu masa dok Jb umah ada pool ajak berenang selalu tak nak..aku jer yang boleh kata hari2 berenang..
(aku memang boleh berenang sejak umur 11 tahun lagi..paling suka berenang kuak lentang segala otot rasa bergerak....opssss!!! tapi withoutlife jacket ok..)
Nina pun selalu ikut aku berenang, aku pakaikan pelampung tangan kiri kanan.. lepas tu aku campak kat tgh pool, memula menjerit gak..lama2 dia suka..

Sambung balik ceta..
Aku cakaplah.. "orang berenang badan melintang..tapi U berenang menegak..."
Mr Hubby kata..."at least bergerak..."
ya lah..ya lah...boleh lah tu dari lansung tak pandai kan.. patutlah aku nak ambik lesen scuba dulu dia tak bagi rupanya Mr Hubby jeles tgk aku memang perenang yang bagus... (hi..hi..perasan jap..)

"Ok lepas ni kena ambik kelas berenang ya..kita sama2 pegi tapi I teman jer..tepi pool tu, then kita ambik "Lesen scuba diving sesama ya...."

Sorry dear ya.. I gelak coz I rasa lucu sangat..tapi I tau semangat u kuat...
Sesekali lepas laku dengan ketawa macam tu cool juga ek...

No comments: