Related Posts with Thumbnails

Thanks yang Jadi Followers blog Ni...

Saturday 2 January 2010

Home Sweet Home ♥♥...

2hb Jan 2010

Yearghhhhhh...leganya sampai umah.. lepas berhari2 kat tempat orang syyoook lagi umah.. sendiri ahhahaaa.... :))  sampai kul 4.30 pm tadi dari Jitra..
Alhamdulillah jalan cool jer tadi.. cuma dari Juru nak sampai Sg Bakap ada skit Jem..
Derang betulkan divider jalan maybe pas xcident semalam..

Sampai jer umah mandi dulu baru kemas barang2 :))
Mr hubby seperti biasa tolong keluarkan baju2 kotor & masukan baju dalam washing machine..
tukang sidainya aku lerrr....Mr hubby kata aku sidai baju pun nak perfect...
hi...hi..ya lah..padahal sidai jer pas tu angkat..tapi aku still nak perfect..
kalau baju, baju jer...seluar...seluar jer..x nak rojak sakit mata..

Erm...rasa nak masak..
tgk barang dalam peti sejuk...ayam...?? tak dak... ikan...?? tak dak..daging...?? pun tak dak
yang ada cuma daging kisar, telur...daun selasih.. tomato..
erm..nasi pakapau lerrr ptg ni punya dinner..
Mr hubby kata x payah masak dia nak tapau jerk... kesian aku penant nanti
tapi lamalah aku x pegang kuali
alah..masak x lamalah.. he..he..pejam mata jer...(perasan tuuuuuu.....)

Oraiiitttt....siap2 kul 8 nanti nak tgk Konsert M.nasir (aku ngan Mr hubby minat gilerrrrr... ngan dia nih...) ngan Dato' Siti kat Chanell 955 hi..hi..
pas tu nak sambung tulis blog masa holiday haritu...


No comments: