Related Posts with Thumbnails

Thanks yang Jadi Followers blog Ni...

Wednesday 27 January 2010

Semakin Addict.... ♥ ♥

Sebulan pun belum habis tahun baru ni.. tapi macam dah buat2 lupa "Azam" 2010
he..he..bukan buat2 lupa atau terlupa...tapi memang tak boleh tahan dengan godaannn.....
Allah huakbar...!!!

Tewas juga aku akhirnya...kununnya...tahun baru nak kurangkan "Shopping"
tapi tak sampai sebulan "yang hadoooooo..." he..he...


Sebelum ni aku "addict" sangat dengan "Hush Puppies" tapi lepas aku "frust" bila kasut yang aku beli tak sampai sebulan patah tapaknya aku jadi tak berminat. Macam tak berbaloi pulak..
org kata "alah membeli menang memakai" tapi ni tak...
Pakai tak seberapa dah rosak..
Terus cinta beralih arah...he..he.. lepas tu cuba jadi "fan' "Crocs" plak..
Yang tak syiiiooookkknya....
banyak pulak yang "imitation" syiokkkkkk....tak syiiioooookkkk pun 3 pasang gak....ahhhaahhaaaa...
Cinta beralih arah sekali lagi... :p

Cinta Seterusnya...harap-harap berkekalan lah ek...amin.... :))
So dah berapa pasang "brand" ni... ??  he..he..adalah..
Aku suka sebab "comfortable" sangat..coz bila aku pilih kasut yang pertama "comfortable" then baru pilih cantik ke tak cantik...he..he..tak naklah beli mahal2 then pakai sekali sebab kaki sakit....
he...he..suka suki suka suka... ♥ ♥

Nak tenguk bila "azam" aku yang satu  ni nak menjadi..coz tahun lepas punya kasut ada 4 pasang yang tak terpakai lagi daaaa...... aku memang tak jemu dan tak akan jemu bila dengan kasut...beli..beli...dan terus memembeli..







No comments: