Related Posts with Thumbnails

Thanks yang Jadi Followers blog Ni...

Wednesday 27 January 2010

Bila jadi Fanatik ni...????



Dulu dengar pun aku dah rasa loya, belum cium bau dia, lagilah nak makan...jauh sekali.
Tak suka sangat, tak tau kenapa aku jadi tak suka. Masa kecik2 dulu rasanya aku suka..
Tapi bila semakin dewasa jadi x suka pulak...
Loya betul kalau tercium benda ni..nak..nak lagi kalau "sendawa" tak cover...yerk....!!!!
Bukan buahnya jer yang aku tak suka..tapi yang seangkatan dengannya...
Macam "lempuk, jem, serawa dan semua yang berperisa rasanya..." tak lalu nak makan..
Tapi peliknya "tempoyak" aku makan gak...
warghhhh...!! pelik juga..sedap tu tempoyak nak2 lagi buat sambal petai cili api..pas tu makan plak ngan "tempoyak" mau mak mertua lalu tak perasan....he..he..

Tapi sejak 2 minggu ni..aku jatuh cinta plak...
Tak tau kenapa...rasa teruja sangat nak makan..tapi masih  tak suka baunya..
Minggu lepas masa aku ke OU aku nampak durian terus rasa nak makan..
Mr Hubby 2, 3 kali tanya betul ker aku nak..sebab dia tau aku memang tak suka..
(sian dia..sebab aku tak suka dia pun jarang makan..padahal dia suka sangat)
"yeap..!!! dear I nak..."  •_•



Wow...!!!memang sedap, tak pahit, manis sangat..memang berbaloiii....!!!
aku makan banyak..bagi MR Hubby 2 ulas jerk..
Cam tak caya jerk aku makan banyak..he..he..
Tapi yang tak syoknya..pukul 3.45 pagi aku sakit perut....
Sakit sangat...adeeiiiii...!!! semacam jerk sakit ni..tak kan makan durian kot..
terkejut kot perut ni... Nasib baik sebelum tido aku dah standby minyak angin atas kepala
kot2 perut meragam banyak makan durian..sekali betul daaaa.....!!!

Ingat lepas perut sakit banyak makan durian aku "INSAF"
ghupanya tak....
malam semalam tetiba tekak nak makan lagi...
Sampai Paya Jaras cari "Durian"
"Erm...sedapnya..." Mr Hubby lagi pelik..tenguk aku semakin galak..
Sungguh..memang sedap..& tekak ni pun tak berhenti nak lagi..
tapi kali ni Mr Hubby kata jangan "Overdose"
he..he...tapi malam semalam sekali lagi sakit perut...
adeeeiiii..!!! memang tak bley makan "Durian" ker aku ni...????
he..he..masa sakit perut memang "rasa tobat" jap...
tapi bila tekak kata nak lagi...lupa segala "tobat" bagai...
he..he..
apapun memang sedaplah.... "Durian...."







No comments: