Related Posts with Thumbnails

Thanks yang Jadi Followers blog Ni...

Friday 8 January 2010

Opssss...!!!!!

opsss.... !!!
apa tuh....?????
akhirnya aku berjaya gak dok umah wekend ni..
setelah hampir 3 minggu aku travell
macam tak percaya kan...aku cuma keluar beli lauk jer
lepas tu ptg2 adalah jogging kawasan sekitar aku ni

MR Hubby ajak kuar pun aku malas jer..
plan nak tgk wayang dah berhari2
tak jadi2, mula2 semangat...siap berbalas email nak ajak date ni..
bila ptg jer terus merundum...hi..hi..
tak tau napa..
banyak sangat jalan kot..
tu yang nak dok umah jer..

Tadi siang beria Mr Hubby msg ingatkan "DATE" malam ni
aku tersengih2 jerk dah tau memang malas nak kuar..
semalam pun macam tu...
Mr Hubby beria Msg ajak "DATE"
tapi dia lupa dia yang kata hari sebelumnya
khamis malam jumaat jemaah & baca yassin sesama..
he..he..sorrylah U, I malas sangat nak kuarlah..

Esok insyaallah nak balik Kg Mr Hubby
yeayyyy...!!! tak sabar nak tgk sawah..boleh release tension
nanti pas balik dari Kg up date lagi ek...

No comments: