Related Posts with Thumbnails

Thanks yang Jadi Followers blog Ni...

Thursday, 22 August 2013

Selamat Hari Raya


Tak terlambat nak ucapkan Selamat Hari Raya pada semua teman-teman bloger.
Saya dengan rasa rendah diri mohon ampun maaf zahir batin.

Allhamdulillah Allah bagi kesempatan untuk saya menyambut Syawal lagi.
Tahun ni saya sambut dikampung suami - Sekinchan.
Sebenarnya sejak duduk KL baru kami buat giliran
7 tahun pertama saya beraya di kampung suami - Sekinchan.
Kalau orang lain mesti tak nak kan. tapi saya suka beraya dikampung suami meriah sangat he..he..
Selain ada laut dan sawah
paling saya suka bila beraya rumah sedara mara menunya lain-lain.
Sedap-sedap ha..ha..

Raya ke 4 baru balik kampung saya - Segamat.
Tahun ni sorang aja adik saya tak balik, yang lain semua sempat berkumpul sama-sama.

Ni baju ulang tayang, tema tahun 2010
Tahun ni kami pilih pink sebagai Tema.

Ini hero saya he..he..
Saya anak ayah katanya.
Baju yang saya pakai tu pun ulang tayang baju raya tahun lepas.

Selamat Hari Raya dari kami keluarga Sharkawi Hj Abdul Hamid
Chenta hati saya ambik gambar tu yang dia tak masuk carta he..he..


Tahun ni tak banyak sangat gambar. 
Lepas Nikon kesayangan suami hilang kami cuma pakai Canon compact yang selalu dalam handbeg saya  dan Sony Nex jer.
Insyallah ada rezeki bercinta balik dengan Nikon yer.






8 comments:

GREENJADE said...

slmt hari raye balqis..seronok nye beraya kat kg..

kg hasnor mcm kg sy jugak...sini sana batu bata jek..xde suasana menghijau pong uhuhu

masing2 tumpang kg nenek jek hukhukhuk

adzairdawati makdara said...

Balqis.. Ida nak ucapkan selamat hari raya dan maaf zahir batin semoga persahabatan kita kekal sampai bila bila insyaa allah.. miss youuuuuuuu

ummuaidan said...

selamt hari raya buat qis sekeluarga..ooo orng segamat yer..
7 tahun kontrak tuh sedey tuh..hihihi

munna said...

SELAMAT HARI RAYA ..... MERIAHNYA RAYA DI KAMPUNG....

Balqis Nazid said...

Kak jade, selamat hari raya he..he.. mophlah kita ke kg Nazid hek..hek...

Balqis Nazid said...

Ida.. Insyallah.. walaupun jarang sangat jumpa semoga kita selamanya amin...amin...

Balqis Nazid said...

salam UA ha..ha.. orang segamat yang membesar kat Batu pahat...

tak sedeh UA tapi seronok sebab selama besar raya dengan mak. As long ada suami dimana2 hi...hi...

Balqis Nazid said...

selamat Hari raya Munna.. hari ni last raya he..he..