Related Posts with Thumbnails

Thanks yang Jadi Followers blog Ni...

Friday 31 May 2013

Family day


Family Day Juahir Hoding kembali lagi.

Tahun ni bermula dari 1hb June 2013 dengan bekumpul seluruh anak cucu.
Dengan majlis doa selamat pada malamnya.

2hb June 2013 baru sukaneka antara anak cucu diadakan.

Tak sabar sebab memang best macam thun lepas he..he..

Memandangkan tahun ni saya dan suami AJK hadiah,
maka dengan gigihnya kami mencari, membalut dan mengasing-asingkan hadiah mengikut kategori dan jenis sukan.

Tahun ni juga keluarga Juahir mendapat kerjasama dari UITM yang mana seramai 30 pelajarnya terlibat dalam Sukaneka untuk projek akhir tahun mereka.
Wahhh..!! mesti lagi meriahkan..

Yeahhh..!! Exclusive for Juahir Holding

Senarai pasukan dah pun dibahagi-bahagikan.
Tahun ni saya dapat sama kumpulan dengan Encik Suami yea...yea...!!!



Antara hadiah sukaneka untuk kanak-kanak



Dalam banyak-banyak design saya suka design T-Shirt yang ni

Ha..ha...  Ini Idea saya
Sapalah yang dapat kuali ni untuk cabutan bertuah ek..?

Ada lebih kurang 40 hadiah untuk cabutan bertuah.
Agak-agak tuan tanah dapat apa ya...?
Tak sabar nak tunggu Ahad ni he..he..

Paling Saya suka salah satu acaranya adalah bertukar-hadiah antara adik beradik.
hadiah diwajibkan bawah RM 10 sahaja.

P/S: Tahun lepas saya dapat 1 hadiah aja.
No 2 bowling kelapa he..he..

Juahir tu nama bapa mertua saya






3 comments:

Fara said...

AJK hadiah mmg best!!! Hehe.. tak sabo family aku nk sampai tahap boleh bagi kumpulan mcm kat skolah.. ekeke.. enjoy urself (of course u will!)

Fara said...

AJK hadiah mmg best!!! Hehe.. tak sabo family aku nk sampai tahap boleh bagi kumpulan mcm kat skolah.. ekeke.. enjoy urself (of course u will!)

Balqis Nazid said...

Thanks Fara... sekejap lagi mebiaklah semua keluarga ko boleh bagi2 kumpulan... he..he..