Related Posts with Thumbnails

Thanks yang Jadi Followers blog Ni...

Saturday 1 June 2013

Indonesian Food


Haritu lalu depan bandar Baru Sungai Buluh nampak kedai Indonesian Food baru buka
Sebelah dengan Radix Fried Chicken

Sabtu lepas saya ajak suami lunch kat situ.
Sedap..tak menghampakan..
boleh ngulang lagi nanti

Ambik gambar dari kereta sebab depan tu ramai orang malu hi...hi...

Decoration tak serabut, kemas

Bersih...kemas..
Music pun slow aja..
Rimaslah bunyi music kuat-kuat nak makan pun tak senang

Serius aja Chenta tengok menu

Soda gembira
Sedap...tapi saya tak suka minum air gas jadi rasa sikit ajalah

Ini favorite saya sayur asem

Empal lele
Saya pilih sambal medium tapi pedas dia mak aiii..!!
saya cuit sikit aja.
Standard saya sekarang pedas tahap-tahap nasi goreng cina aja he..he..

Lele penyet
Suami pilih extra hot
serius pedas dia pun tak habis.
Kalau saya makan mau segelen air saya minum
pedasssss..!!!!!



No comments: