Related Posts with Thumbnails

Thanks yang Jadi Followers blog Ni...

Thursday, 13 June 2013

Asam pedas


Dah lama tak makan asam pedas ikan merah.
Terasa rasa dah kat lidah ni.
Erm...sedapnya..

Kepala sebelah & 2 ketul daging cukuplah untuk berdua. 
Ni pun kira banyak sangat. Nasi makan sikit aja sebab isi ikan tu tebal

Kebetulan kawan saya bagi banyak lada merah ni, jadi kali ni asam pedas saya guna lada merah.

Siap...!!
Eh mana kepalanya... Kepala kat mangkuk lain senang nak makan ha..ha..

Kena pulak ada ulam daun tenggek burung haissshh....!! 
Sedapnya.

7 comments:

adzairdawati makdara said...

wahhhhh sodapnyaaaaaaaaaaa... lama tak makan masakan balqis winduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

ummuaidan said...

Ah mmg sedap nye..sy kalau asam pedas mmg tetap terliur camaner pun..heheh

Suria Lekatlekitgurl said...

erk.. ulam apa tu pelik je namanya.. first time dengar

GreenJade said...

ommak aih tergugat keimanan patik..uhuhu

Balqis Nazid said...

Ida... mehlah datang rumah kita makan berdamai....


Ummu Aidan...
tak jemu dengan asam pedas ni kan..??

Balqis Nazid said...

He..he... ni pun orang kedai tu yg bagi tau nama ulam ni mummy lala....

Kak jade bila nak makan togeder2 ni...

dapurCikWan said...

oh asam pedas! tergugat selera... ;))