Related Posts with Thumbnails

Thanks yang Jadi Followers blog Ni...

Sunday 4 July 2010

Happy Birthday Dear

Happy Birthday Dear..
Semoga Allah memberkati perjalanan hidup diatas muka bumi dengan kereda'annya.
Dillimpahkan segala rezeki yang halal, diberkati rezekinya dan di beri kebahagiaan serta kesenangan dunia dan akhirat..amin..amin...

"Diam tak diam dah 10 kali meraikan besday Mr hubby aku, bermula dari seorang kawan sampai akhirnya ucapan itu datang dari seorang isteri.  Manisnya waktu tu..rasa baru semalam...rupa-rupanya masa dah jauh meninggalkan saat kali pertama tu.
Mudah-mudahan Allah memberkati kami dunia dan akhirat. Amin..amin...
Tak ada apa yang aku beri melainkan doa sepanjang masa, usai solat doa untuk suamiku adalah yang pertama sebelum aku mendoakan diri sendiri, kata seorang ustaz 'mendokan suami dahulu adalah lebih afdal sebelum mendoakan diri sendiri' Insyaallah..."


Disebabkan kami berdua jer..
Aku order cupcake yang comel-comel ni jerr...
nak beli besar-besar takut tak abisss..

Hug & Love...
kisss..kissss..
muahhhhhhh...

Walaupun aku tak buat sendiri
tapi...
aku beli dengan perasaan penuh cinta dan sayang...

Happy Birthday Dear...

No comments: