Related Posts with Thumbnails

Thanks yang Jadi Followers blog Ni...

Saturday 10 July 2010

Belum sempat..

Sampai KL malam tadi pukul 8.30. Betul-betul sampai rumah pukul 10 malam...
adussss...!!! baru terasa lepak. Ha..ha..dah puas melenjan baru rasa penat ek..
ingat nak buat entry by entry masa kat Bandung tu. Tapi lom sempat gak.
Pepagi tadi dah ke rumah akak ipar aku ada majlis khawin anak sedara aku.
lepas Zuhur tadi nikah..dapat bayangkan tak lepaknya aku.
Seb baiklah semua pakai katering, ada sesikit jerk yang kena buat. Mood masih kat Bandung.
Huk..huk...rasa seeh plak...teringat-ingat sesangat

Malam tadi sampai pun baru buka beg kotor. Campak jerlah dalam mesin tu..
lepas tu aku terus hanyut..memang mengantuk sesangat. cam tido main2 alih2 hanyut..
tau2 pepagi dah bersidai kain baju ni ahahaaa....thanks dear..muahhhh
Seb baik baju nak gi majlis Khawin ni dah iron awal2 sebelum flight gi Bandung ari tu..
tak ler pepagi aku kena mengiron...

So..esok..esok jer ek aku sambung ceta pasal Bandung ek...nak layan mata.
Panggilan bantal sudah..

No comments: