Related Posts with Thumbnails

Thanks yang Jadi Followers blog Ni...

Friday 17 June 2011

Tengok wayang lagi

Beberapa hari lepas MH ada job kat JB. Selalunya kalau ada job kat memana aku senang dok bilik atau hang out dengan kawan-kawan kalau ada kawan kat tempat tu lah.
Kali ni aku rasa nak ukur jalan kat Jusco Tebrau tu. 
Sampai-sampai macam biasa masuk dulu kedai buku Harris tu. Kalau sorang-sorang lagi lama dalam kedai buku ni. Sempatlah sambar buku baru Ramlee Awang Mursyid (padahal ada 2 lagi buku dia tak mula baca lagi)
2 jam dalam ni rasa macam kejap jer..abis pusing-pusing tergerak nak tengok wayang pulak.
Ha..ha.. sorang-sorang pun jadi juga aku ni ya..
Cerita melayu - KL Gengster. Kali ni memang lain dari yang lain arahan Syamsul Yusuf ni. last aku tengok cerita dari keluarga Haslam ni cerita Sembelit dulu..
Kali ni lari sangat dari yang dulu-dulu 4.5 bintang dari 5 bintang.
Watak-wataknya semua bagus. Paling aku suka Ady putra, selamba je jadi jahat.
Sedeh pun ada gak..lagi-lagi mas dia tunjuk mak malek yang jual kerepek nak menyara hidup..
Banyak message yang ada dalam KL - gengster ni. Walaupun ada yang macam tak logik

Apapun cerita ni memang best.. yang rasa nak tengok cerita melayu tapi takut rugi..
Dijamin cerita ni tak rugi tengok.




No comments: