Related Posts with Thumbnails

Thanks yang Jadi Followers blog Ni...

Tuesday, 19 July 2011

Musang King

Musang King....? apa tuh..?
He..he.. durian, durian musang king.
Sejak 2 tahun ni baru perasan yang aku sangat suka dan addict dengan durian.
Kalau sebelum ni bau pun kepala dah cinoneng, sekarang  kalau tengok pun dah terliur.
Kalau boleh hari-hari nak.
Tapi..
Masalahnya perut aku tak tahan bila makan, mesti meragam.
3 bulan lepas sampai ambik injection sebab sakit tahap gaban.
Lepas tu sangat susah MH nak bagi lagi.
Baru-baru ni dapat juga makan setelah bertong-tong air liur terbuang memujuk MH.
Dengan penuh kasih sayangnya MH belikan juga duraian Musang king.
Yeayyyyy...!!!! sangat sedap hoccay..
Sebijik cuma ada 4 ulas je, isi manis + tebal, biji kecik jer..
Sekilo RM 17
Memang yummy..
Aku makan 3 ulas tapi sangat berbaloi. Dan seperti biasa malam perut meragam..
walaupun manja-manja tapi sakit.
Kenapa ek..bila makan jer sakit perut..
Manjanya perut aku ni....

2 comments:

cik najihah said...

walamak..nampak sedap

Balqis Nazid said...

memang terbaeekkk...!!!!