Related Posts with Thumbnails

Thanks yang Jadi Followers blog Ni...

Tuesday 12 July 2011

Misai

Misai aku nampak semakin banyak pulak, lagi-lagi kalau muka tak ada bedak.
Dulu memang aku buang, sampai kawan-kawan aku ada yang panggil misai ahahhaaa...
Then aku beli krim buang bulu kat farmasi, lama nak tumbuh balik.
Tapi akhir-akhir ni macam ada baliklah pulak. Haishh.. memang halus tapi kalau tak make up nampak.
Segan pulak..Tak kan nak cukur..nanti lagi kasar kan..
Krim tu pulak lupa nama dia apa, tapi bau memang pering habis.
Kena cari apa krim untuk buang bulu cepat-cepat sebelum dia membiak lagi banyak.
Yang peliknya ketiak sehelai  bulu pun tak ada tau hi..hi..
Clean & clear jer.. semua adik beradik sama jer Clean jer ketiak..
Haisshhhh...misai..misai...

Nasib baik misai Chenta manja-manja jer, kalau macam ni pengsan ahahhaaa...

Cam nilah ghopa misai aku..halus-halus tapi nampak bila tak make up

No comments: