Related Posts with Thumbnails

Thanks yang Jadi Followers blog Ni...

Wednesday 10 July 2013

Dari hati


Allhamdulillah..
Allah permudahkan untuk terawih malam pertama semalam.
Saya dan suami berterawih di Masjid Wilayah seperti tahun yang sudah.

Semoga ramadan kali ini Allah permudahkan untuk kami terus berterawih.
Insyallah.

Seronok tengok ramai yang ke masjid untuk terawih.
Dari yang tua hingga ke budak lelaki & wanita semua nampak teruja.
Harap-harap masjid terus penuh hingga malam terakhir 
Amin..amin...

Hari pertama dan terakhir terawih ada perasaan yang agak emosional dalam diri saya.

Hari pertama 
Terharu - Allah beri saya peluang sekali lagi bertemu Ramadan.

Hari terakhir
Sebak - Mungkin ini Ramadan terakhir saya dan saya tak berpeluang untuk Ramadan akan datang.

Mudah-mudahan Allah beri saya peluang lagi untuk Ramadan akan datang.
Amin..amin...

Selamat Berterawih semua..!!




2 comments:

safurara said...

Best nya dpt g terawikh.rara anak kecik.xdpt nk g.insyaAllah nanti anak dh besar sikit boleh g.

Balqis Nazid said...

Cik Rara... Insyallah nanti boleh pg dengan anak lg best tu he..he..