Related Posts with Thumbnails

Thanks yang Jadi Followers blog Ni...

Wednesday 24 July 2013

Sehelai Baju Buat Menyapu Siair Mata - Puan Shida


Terharu bila ada pembaca blog Puan Shida, email saya bagitau nak bagi beberapa helai baju.
Disebabkan lebih dari 5 helai saya bagitau yang saya nak datang ambik.
Semalam saya kerumahnya di Putra Heights, USJ  untuk ambik baju-baju yang nak disumbangkan.

Terharu..terharu sangat.
Bukan 5 helai.. bukan 7 helai tapi 17 helai. 
Termasuk 3 pasang jubah moden perempuan yang sangat cantik cantik.
Bukan baju sahaja yang disumbanagkan tetapi 72 helai tudung untuk anak-anak yang kurang bernasib baik.
Allhamdulillah... 
Tak  terkata sangat..
Doa saya mudah-mudahan Puan Shida dan keluarga diberikan rezeki yang melimpah ruah
amin...amin...

Saya bersama Puan Shida 
Terima kasih Puan, semoga perjalan hidup Puan sebagai Khalifah kecil dilimpahi rezeki yang banyak









Antara baju-baju yang di sumbangkan Puan Shida

Separuh dari 72 helai tudung dari Puan Shida

Maniskan warnanya..?
Tak sabar nak tengok anak-anak di Kluang memakai tudung baru

Memang cantik-cantik sangat tudung-tudung ni.

ceria warna warnanya

Allhamdulillah..
Amin...amin....

Jika ada sahabat-sahabat yang ingin menyumbang seperti Puan Shida boleh hubungi saya di balqis6370@yahoo.com

Kami tak tetapkan berapa helai baju yang perlu disumbangkan.
Walaupun sehelai yang ingin disumbangkan kami juga sangat berbesar hati.









1 comment:

suria lekatlekit said...

tak dapat bayangkan hati insan2 yang macam ni. cantik baju2 & tudung2 yang di sedekahkan. sesetengah orang bersedekah bila sesuatu tu dah dia tak nak tapi puan shida ni sedekah yang cantik2 belaka. Moga Allah limpah kurniakan rezeki berganda buat mereka sekeluarga