Related Posts with Thumbnails

Thanks yang Jadi Followers blog Ni...

Wednesday, 20 April 2011

Beriani Abah

Kalau ke Johor tak pekena Beriani tak sah kan...
Banyak kedai beriani yang sedap kat JB ni.
Antaranya beriani gam Abah kat Bandar Baru Uda.
Berkali-kali datang tapi masih belum jemu.
Sedap, tak terlalu berminyak


Papadom

Dalca datang dengan set

Acar buah. Yang ni agak berminyak, tak habis pedas 

Beriani gam kambing, nyum..nyum..sekali rasa nak berkali-kali




4 comments:

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

acar buahhhhhh.. mana nak cariii .. uwaaaa

juliaakmal said...

Qis..aku pun selalu gak makan kat sisni...sedappp kan.....

Balqis Nazid said...

Ida...nak ker..kalau betul nak nanti balik JB lagi kita carikan...
acar dia memang sedap cuma pedas sikitlah...ke tekak kita yang dah tak tahan pedas eekkekee...

Balqis Nazid said...

Juli...sedap bangetttt.....kat Pondok Briyani tu pun sedap...
tapi kat ABAH ni makan nasi cam tu jer pu walllaaaaa....