Related Posts with Thumbnails

Thanks yang Jadi Followers blog Ni...

Wednesday 30 December 2009

KL ~ JB

16 Dec 2009
Lepas magrib memulakan perjalanan ker Johor,
sebelum tu g Bandar Sunway dulu tapau kan mak
"Nasi Ayam penyet"
kali ni tak stay "hotel" kat JB.
Balik segamat...
( actually x sampai pun bandar Segamat just 20 minit drive dari exit Yong Peng)
coz Mr Hubby keja x lama sok..
tak sampai setengah hari pun so malam ni tdo umah mak..
sok dalam kul 8 baru gerak ker JB - satu jam perjalanan..

Plan banyak nak buat, tapi alih2 buat plan lain..
paling syiooookkk..dapat jumpa my "best Friend" ~ kak Zie
wah..!!!! pheeewit...bestnyerrrrrr...
ya lah dah hari tu dia cancell nak date ngan aku kat KL
dapat jumpa kali ni banyak nak gossip ni hi..hi...

Tapi sebelum tu tghari lunch kat "Secret Recepie" - "Jusco Permas Jaya"
Menyempat lagi tu jumpa "Ayu"
kuruslah dia sekarang.. "Ayu" kata dia rindu arwah suami dia tu yang kurus..
sedehnya..... :((
(Arwah tu kawan aku, aku yang rekmen kat "Ayu")
tapi anak dia so cute..
comel sangat...

Dalam kul 4 baru ke "Plaza Angsana"
jumpa "kak Zie"
tapi boleh lupa kan nak snap snap..kalau tak boleh post kat sini
apa taknya lupa...sampai2 jer..berebut nak bercakap, tapi cool...
lamanya kami tak jumpa
dulu ni lah kawan aku berpoya2
Umur memang jauh beza tapi dia blues..
hi..hi..akak aku ni...slang Ganu pekat dok hilang lagi ek..
pas tu plak campur ngan BI adeiiiii...!!! ni lah yang selalu aku ingat kat dia..
khawin mat salleh pun Ganu dok pekat lagi, dok Brunei berbelas tahun pun Ganu dok pekat lagi..
eeeiiiii...!!!! love u lah kak...

Malam sebelum balik, tapau lagi "sup gear Box" paling sedap kat JB
-mak mesti suka..
Dia kata tgh x sedap makan..ya lah baru pas demam makan apa pun rasa pahit..
tapi pas makan "nasi ayam penyet" semalam dia kata sedap sangat.

Sampai jer umah, terus kemas2 barang...
sok nak g Ganu plak...
Ganu....here I come...
eh salah...
Ganu...!!! Maghi kami datang eh....!!!!

No comments: