Related Posts with Thumbnails

Thanks yang Jadi Followers blog Ni...

Wednesday 12 October 2011

Cerita raya 1432 lagi

 Jom layan gambar raya yang dah basi ni he..he..

Raya pertama - Rumah mertua
Sesi maaf-maaf, sedeh betul lah part ni

Tema kami Cokelat

Tak lama lagi kami dapat title Datuk/Nenek
Anak saudara MH 

Duit raya time

mari..mari...duit raya..duit raya..

Petang raya ke Bagan Datoh

Raya ke 4  Segamat - Sesi maaf-maaf..

"ko banyak dosa ngan aku kan...."
ha..ha... (kakak & adik)

mak & adik-adik

Kak Long & adik-adiknya

Dengan kak Norhayati berahim
Chenta hati saya dengan chenta hati Kak Norhayati

Rumah kak Norhayati - Melaka

Sepupu belah ayah - Muar

Dengan Mak Teh, Mak Usu dan sepupu Nana

Dengan Chenta hati...♥♥

Jom beraya

Ha..ha.. apalah adik saya gebangkan sampai saya pun sama ternganga
- Rumah Lin Singapore

beraya di Singapore

Thanks Lin.. semuanya memang terbaekkkk..!!!
  
Soto Jawa

tetiba terliur tengok bergedel tu 

Tahun depan saya jemput semua ya Insyallah



Jumpa diraya 1433 Insyallah...












No comments: