Related Posts with Thumbnails

Thanks yang Jadi Followers blog Ni...

Friday 4 November 2011

Percuma satu

Kulit saya agak sensitif dengan losyen, tak semua serasi. kalau terlalu banyak pewangi kulit saya sangat mudah kena ruam. Selain losyen Baby Johnson yang saya gunakan sejak saya mula kenal losyen, saya sangat teruja dengan losyen dari Body Shop ni.

Kebetulan hari tu Body Shop ada sales. Sesapa yang member sure dapat msg dari Body Shop. Dalam banyak-banyak losyen di Body Shop cuma ini yang sangat serasi dengan kulit saya.

Strawberry Body Butter dari Body Shop yang sangat dicintai ha..ha..

Beli satu percuma satu, sangat berbaloi


4 comments:

safurara said...

boleh lah bli cm ni.jimat.

munna said...

strawberry bestnya... baru perasan... Balqis suka warna merah ye...

Balqis Nazid said...

rara: memang jimat sebab sambar 2 haritu percuma 2 lagi..

Balqis Nazid said...

Munna: best sangat yang strawberi ni he..he..
Ha ah pecinta merah..suka sangat merah...