Related Posts with Thumbnails

Thanks yang Jadi Followers blog Ni...

Thursday 7 October 2010

susah tidur

Alhamdulillh.. sampai Jb tadi kul 11 malam. Biasa travell camni jarang aku terlelap.
Tapi tadi baru masuk tol Sungai Besi aku dah ngantuk tahap gaban.terlelap lah sekejap..tau-tau sampai RNR Seremban dah.
Sebabnya....??? malam tadi aku tak boleh tidurlah, tak tau napa. Dekat kul 6 pagi baru terlelap, tu pun 6.30 dah bangun..nak sambung tdur balik pas Mr Hubby gi kerja tak boleh plak..
Tak tau napa ntah tak boleh tido malam tadi. Macam-macam dah buat bagi mata ngantuk..
Biasanya kalau baca jauh-jauh malam ni matga cepat layu..ni tak dah habis atu metro aku baca tak jalan gak, baca magazine pun tak jalan gak..nak kata tidur siang..erm..aku memang tak tidur siang. Sebab takut malam tak boleh tidur, tu yang tak mo tidur siang. Biasanya masuk tidur kul 12 paling lewat pun 12.30.
Hari ni pun sama,  rasa susah nak tidur. Tadi Mr Hubby siap kata sebelim dia tidur,
jangan tidur jauh malam..dia tak nak aku tak boleh tidur cam semalam..tapi bila dia dah zzzzzzzz..aku masih tak boleh tidur gak..

napa ek...???
apa ek aku fikir 2,3 hari ni...????
masaalah...??? rasanya tak ada..
erm..tak taulah napa ek..
isk...!!! mata kelat, tapi still tak boleh tidur..
Semakin tua ker aku ni..sampai susah nak tidur ni..???
ha..ha..memang tua pun dah 3 series kan..ha...ha..
trylah lelap kan mata...
orait..selamat malam guys....

No comments: