Related Posts with Thumbnails

Thanks yang Jadi Followers blog Ni...

Wednesday 6 October 2010

Bukan salah aku...!!!!!

Tak sampai 24 jam entry pasal aku berjanji tak nak beli kasut sampai May 2011 tu dah terbatal dah...
Ahhahaaa..dah habaq dah..yang tekanan nak beli kasut lepas berjanji tu lagi kuat...
Eh..jap..jap..bukan salah aku hoccay..aku masih setia dengan janji tuh...
Actually cetanya gini.. ( macam tegakan benang yang dah basah & nak putus plak ek...huk..huk..)
Semalam petang we all ke 1 utama, memang kesana nak cari somting.
tetiba kasut merah yang aku nampak 2 minggu lepas betul depan mata ni..alahai...tergodanya..
kasut tu cantik sesangat, lagi-lagi kalau masuk kat kaki aku ni huk..huk..
memang cantik..2 minggu lepas sebab dah ikrar janji tak nak beli kasut aku pun kental kan ler semangat ni..
Tapi petang semalam since dari rumah memang sesangat teruja nak dapatkan kasut tu..tapi camna ek nak cakap...
Sampai-sampai 1utama, aku pun ajak ler Mr hubby yang chomel iteww..masuk kedai yang aku budget nak kasut Merah ni, he..he..tak da teori-teori terus praktikal...tau tak apa jadi....
hu..hu...kasut tu dah tak ada...wargh...!!!!!!sedehnya..yang ada merah yang lain. Mr Hubby kata dia suka yang cam marron2 sket..aku tak suka...coz nanti nak matchkan ngan handbeg susah..
rasa nak menangisss...sangat. sebab aku dah bayangkan kalau pakai kasut merah tu menyerlah kaki ni...
Sedehnya..longlai jer kuar ko.. Selalu cenggini tau, kalau MR Hubby cam tak berkenan dari awal mesti, dah abis stoklah, takda saizlah,tak pun tinggal display lah...(kalau display jangan harap Mr Hubby nak bagi)
tak teruslah misi nak cari barang tu..muka..??? monyok sikitlah tapi taklah sampai bad mood...
lepas kuar dari Jusco, Mr Hubby tanya.."ayang dah tak ada sandal ek..?" laju seh aku geleng...
kan sandal camel aku yang bila pakai sedap gilerrr tu tertinggal kat kg aku since raya lagi..
So aku taramlah kasut sandal hush puppies biru tu...ghupanya Mr Hubby tak suka..coz kalernya biru ha..ha..
katanya tak match lansung...he..he..tetiba dia kata nak belikan kasut cuma syaratnya bukan merah...
he..he..yeayyya..yeayya..kasut baru..
terus ke butik camel tu Jusco tu..Walaupun kasut dia pattern tak berapa cantek..tapi sangat comfort bila dipakai..nilah yang aku lenjan kalau malas nak berwedges-wedges ni..
Ni pilihan Mr Hubby aku..dia yang beria nak belikan..Walaupun yang merah itewww...sangat cantik (Camel gak ) MR hubby tetap tak bagi, katanya kalau kasut yang tak ada match ngan h/beg dia aku akan pakai kejap jer...ha...ha....yo lah tu..
So kesimpulannya aku masih berpegang pada janji ek...yang ni Mr Hubby yang belikan..
he..he...

Suka brand ni walaupun tak cun tapi sangat-sangat sedap bila dipakai

kali ni ambik brown more to red
yang hari tu dark brown
kasut cap unta

Kasut ni yang Mr Hubby tak suka sangat bila aku pakai..
ha..ha..biru katanya...


No comments: