Related Posts with Thumbnails

Thanks yang Jadi Followers blog Ni...

Friday, 15 June 2012

Buku resepi

Ada yang ketawa bila saya kata saya dan sahabat-sahabat saya ada buat buku resepi.
Malunya bila orang ketawakan kami mula-mula dulu.

Ada yang tanya pandai ker saya masak..?
Resepi telur goreng ker bubuh dalam buku tu nanti..?
Jadi ker kalau aku ikut resepi ko nanti...?
Macam tak percaya jer ko ni buat buku..?
Banyaknya soalan..
mana satu nak jawap ni ek..

Tapi fikir-fikir buat apa nak malu kan.
Saya beruntung sebenarnya sebab diberi peluang berkongsi resepi dengan orang lain.
Buka saya kata saya ni terror tahap gabanlah..
Tapi bila ada yang kata sedap..
He..he.. sedap ek.. memang sedap lah..
(ni kira perasan ke apa ek...?)

Ini buku saya bersama sahabat-sahabat saya yang lain.
kami berkongsi satu buku untuk 35 resepi yang sangat dekat dengan hati kami
Isimewanya ada resepi dari Turki yang sangat saya suka.

RM 15.90 percuma buku nota
Dengan 35 resepi 

Salah satu resepi saya.

Kalau ada yang berminat boleh emailkan ke balqis6370@yahoo.com
Atau tinggalkan msg di ruangan komen.
Insyallah resepi kami sangat mudah dan senang.
Jom jadikan salah satu koleksi anda.





4 comments:

Bicara Kak Noor said...

salam Qis..
akak nak dah memang nak simpan kan tau nanti nak jumpa Qis bulan 7 ok heee

Shahriah Abdullah Novelis said...

Cayanggg... ohhhh kisahnyaa.. akak dah beli pun buku tu.. jeng! jeng! jeng! macam ni bolehlah tengok gerangan cik adik balqis yang comeh tu.. Tahniah! ya dik... muahhzz

Balqis Nazid said...

salam kak Noor..

Tu lah ingat nak pos mula2 tapi tak jadilah.. nanti kita jumpa kita bagi by hand dengan akak ya...

Balqis Nazid said...

kak sha yang manisss...

alamak malunya masterchef ni dah ada buku kita.. sorok belakang nazid...
eeiii..akak segannya kita..
yang anita nazid tu lah saya...