Related Posts with Thumbnails

Thanks yang Jadi Followers blog Ni...

Tuesday, 19 June 2012

Spagethi

Cuci mata menu yang dah 2 minggu sudah 
kan haritu memang malas nak hapdate ha..ha..

Sebelum

Selepas

Anak mama tak nak gravy sebab merah dia kata pedas..pedas..


4 comments:

Bicara Kak Noor said...

salam Qis..
mana resepi nya mesti sedap kan spaghetti tu sebab tu dah licin tu dah tak nampak apa2 pun hehe..

Adib balik lagi kerumah ke kirimsalam banyak2 kat cucu nenek tu ya

anymz said...

nampak sedap betul tu..^^

Shahriah Abdullah Novelis said...

Pinggan yang kosong tu yang buat kecur hehee. cutenya baby!

Cindyrina (The Princess) said...

adoi! so lapar after see this spaghetti!!!