Related Posts with Thumbnails

Thanks yang Jadi Followers blog Ni...

Saturday 21 January 2012

Garrett

Saya boleh dikategorikan pecinta pop-corn. Kalau makan pop-corn ingat arwah atuk yang selalu
belikan pop-corn bila pasar lambak kat pekan Senggarang tu. Itu lah jajan paling murah masa tu.
Tak silap saya 3 bungkus RM 1 jer.
Bila semakin besar saya masih tak boleh tinggalkan suka dan cinta pada pop-corn ni.
Kalau tengok wayang pop-corn ni macam dah jadi wajib pulak beli.
Kalau kenyang mcamana pun kotak kecik tu mesti nak beli.

Garrett,
Salah satu pop-corn yang sangat..sangat..sangat...dan sangat..saya suka.
Caramel Crisp yang paling saya suka. Sedap sangat ha..ha.. terasa kat tekak ni.
Tapi haritu Caramel Crisp ni dah habis
Hampeh lepas que panjang-panjang 
saya try Cheese Corn, kalau yang suka cheese mesti kata sedap, tapi pada saya biasa jer lah..
Eh..! tapi si Adib bukan main suka yang Cheese corn ni, bila dia rasa jer dia
kata.."sedapnya ma..." ha..ha..
Punyalah sedap agaknya saya nak pun dia tak bagi..alahai anak..anak..


Kalau beli kat KLCC  memang kena que panjang, tapi 1 Utama pun dah ada.
Dekat dengan rumah, tak payah jauh-jauh ke KLCC yeayyy..!!!

Trust me, sapa yang dah rasa sekali memang jadi macam ketagih..
Oh...Garrett come to mama sayang...ha..ha..
Click Garrett

Yang ni sebungkus RM 16

Caramel Crisp

No Paparazi please..!!!
Model Garrett 2012 yang malu-malu nak menunjukan dirinya ahaksss...






No comments: