Related Posts with Thumbnails

Thanks yang Jadi Followers blog Ni...

Friday 13 January 2012

Satey Wak Radol

2 tempat jer yang saya rasa dia memang sedap. Satu kat Satey Station Ampang tu & satu lagi Satey Wak Radol ni. Memang sedap sangat.
Semalam we all dinner kat Wak Radol, makan satey jer. Saya sebab pukul 4 dah makan nasi & wedges
kenyang lagi tu yang makan satey jer, MH pun makan satey jer. Tak mau nasi katanya.
We all pergi branch Taman kemas tu, order 30 cucuk. Ha..ha.. yang makan banyak MH lah sebab dia memang lapar, saya makan manja-manja jer sebab kenyang lagi. Tapi rasa satey dia semalam sedapnya.
Makin sedap pulak. Tak rugilah kalau pergi Satey Wak Radol ni.
Kalau sapa-sapa yang ke JB boleh try satey Wak Radol ni, ada 2 branch (kalau ada lebih tak taulah)
Satu kat Jalan Denai Kempas, dari tepi Highway ke Pasir Gudang tu nampak, satu lagi kat jalan Siantan Taman Kemas ni. Saya lebih suka yang kat Taman kemas sebab lebih santai & cool.
Selain satey ada beberapa menu kat sini, dulu-dulu saya suka sangat nasi ayam goreng & mee rebus dia. Antara menu yang toplah selain satey.


Satey daging dia lembut tak liat, cukup segala rempah, berasa kat lidah ni



Kuah dia memang mantop
Jom satey Wak Radol



2 comments:

munna said...

munna anak beranak suka makan sate... pantang jumpa mesti nak makan

Balqis Nazid said...

sedap betul satey wak radol ni muna...cukup semua rempah ratus dia...