Related Posts with Thumbnails

Thanks yang Jadi Followers blog Ni...

Tuesday 15 June 2010

Buat pasport baru

pepagi dah bangun nak teman adik aku renew paspot, ramainya orang
padahal masih awal pagi sangat..
La ni no baru 127, No adik aku 254
walauweehhhh...lama nya...berjanggut dah ni...

Ngantuk sesangat..malam tadi teman Mr hubby sembanng2 sampai kul berapa ntah..
tetiba dia tak boleh tdo, lepas tu minta aku buatkan air panas
agaknya tadi tdo awal sangat kot, tu yang terjaga..

Ntah ke berapa puluh kali ntah..menguap..menguap..menguappp
ngantuk oooo.... malam tadi stay back sampai larut ngan kengkawan kat club house
ekekeee....without hubby memasing tu yang Mr Hubby aku tdo awal uk...huk..
aku sampai umah tetiba  Mr Hubby bangun kata tak boleh sambung tido..

Seronok wehhh....jumpa kengkawan lama...
makan...sembang..makan..sembang...
tak sedar club  dah nak tutup..
tau2 meja budak yang kerja tu dah nak bersihkan meja...
ohhh...no...!!! rasa baru jer sembanh ahaksss...

padahnya pepagi ni mengantuk tahap gaban.....
huk...huk...

No comments: