Related Posts with Thumbnails

Thanks yang Jadi Followers blog Ni...

Friday 18 June 2010

Bila semua balik


Ni sebahagian dari adik-adik..
Ramaikan...???

Senyap cam kena langgar garuda huk..huk..
seb baik Nina ngan mak Nina lom balik. Kalau semua balik tadi
hu..hu..banjir lah Bukit Alif ni ahakssss....!!!
kena tinggal petang-petang ni syahdu dia lain sikit.
Mak Ngan Ayah datang tadi tghari ambik adik-adik.
Mak siap bawak nasi, dengan lauk-lauk.
Ayohhh...sedapnya mak masak asap pedas ikan, ayam goreng , ngan sayur campur.
Lepas mandi cam biasalah..
adik-adik aku terjun pool lagi. Nak puas-puas katanya sebelum balik.
Dah 3 hari berturut-turut tak kira pagi petang asyik mandi pool jer..
sampai aku plak yang risau..asyik berendam jer adik-adik ni..

Semalam aku bawa ke Plaza Angsana, alah dekat jer ngan umah aku ni.
Adik-adik nak cari buku, ada yang nak cari barang-barang sekolah,
ada yang nak beg sekolah..
Almaklumlah adik beradik aku tersangat ramai..
so macam-macam karenah lah..tapi yang 3 orang ni selalu buat aku pusing
huk..huk...apalagi mak ayah aku...

Nana, kak Chik, Bagus, Wawa, Mimi

4 hari 3 malam
buat aku pusing-pusing, pening lalat

Plaza Angsana

Mimi & Kak Chik

Lama adik-adik tak jumpa Kak Chik
dekat 6 bulan rasanya
Ada sorang kakak tu cakap, cantik-cantiknya adik aku..
siap nak buat menantu, baik-baik, sopan santunnya..
salam cium tangan....
Hakikatnya....mak jer yang tau keBUASan diaorang ni..

makan time..

5 orang 5 selera, sorang nak KFC, sorang nak Mc'D,
sorang nak Marrybrown, sorang nak itu...sorang lagi nak ini
aduhh.....fening..fening..

lat-last semua ke KFC,
Tapi kak Longnya tak makan pun.
Hu..hu... dah tak lalu nak makan KFC

Muncung sebatu bila dia ajak main bowling aku tak nak

tak sure tangan sapa nih...

sorang 19 sorang 14, dua orang ni memang ngam..

Lepas bali dari Plaza Angsana semua berendam lagi,
tapi aku malas nak snap-snap picture coz aku tengah
galak sembang dengan kawa aku
ha..ha..
ni kaki si wawa lagi..jauh kan beza..???
tadi bukan main melungkup dengan tudungnya
sampai terpesona akak tu nak buat menantu..
betul tak aku cakap tadi...hakikatnya..

Ni anak Linda, chomell kan..
geram betul aku tengok. Time balik tak nak balik

adik aku Bagus suka sangat dengan Sofea ni,
ahahaaa...kecik-kecik dah romeo ek..
tapi memang sangat chomelll..Sofea ni...

Ha..ha.. lepas semua balik, sunyi nya umah aku. gelak sedeh wooo...!! nampak-nampak lepas naik pool
semua kelaparan cari makanan..ahhaaaa...apa ada semua belasah, yang beli lain yang aku masak lain..
semua licin, sampaikan nestum segera tu pun abiss... Adik..adik..ada kadang-kadang pening..dah balik sunyinya rasa...erm..

No comments: