Related Posts with Thumbnails

Thanks yang Jadi Followers blog Ni...

Friday 23 March 2012

Dari hati balQis

Buah hati Mama
Lama saya tak update blog ni.
Saya agak sibuk dengan beberapa perkara selaun urusan peribadi.
Selain kesihatan yang agak kurang memuaskan chenta hati saya juga kurang sihat.
Saya juga kehilangan pakcik beberapa hari lepas.
Alfatihah untuk arwah Jabar bin Saian.
Semoga rohnya tenang dan ditempatkan dikalangan orang-orang beriman.

Adib dengan saya.
Masa saya sangat berharga kalau dengan dia. Saya memang tak pandang lappy tu kalau Adib ada he..he..
tak berapa kisah FB ker TWITTER ker
Atau apajer. Sesekali adalah jengah tu pun just tengok-tengok manja kat BB ni.

Saya juga ada beberapa aktiviti yang nk dikongsikan dengn sahabat-sahabat.
Seronoknya saya di Janda Baik bersama anak-anak yatim disana.
Saya menghantar sumbangan yang disumbangkan oleh sahabat-sahabat saya.
Terima kasih semua yang membantu saya projek rumah anak yagim di Janda Baik ni.
Selain Janda Baik ada sebuah lagi rumah anak yatim di Puchong yang kami sumbangkan sedikit bantuan.
Nanti saya free saya ceritakan ya.

Kalau ada sahabat-sahabat yang ingin menyumbang apa sahaja selain wang sangat dialu-alukan. Saya memang perlukan bantuan sahabat-sahabat untuk sama-sama membantu anak-anak yang kurang bernaseb baik ini.
Emailkan ke balqis6370@yahoo.com kalau sahabat-sahabat ingin menyumbang
Insyallah dengan mengembirakan anak-anak yatim allah akan bagi kita kegembiraan.. Wallahualam..


No comments: