Related Posts with Thumbnails

Thanks yang Jadi Followers blog Ni...

Saturday 3 March 2012

Sehari di JB

2 minggu lepas kami ulang alik ke JB seminggu 3x.
MH outstation kat sana. Penat memang penat. Tapi dah rezeki kan... Allhamdulillah.
Dalam 3x tu ada yang kami balik hari , so saya bawak anak sedara saya Azah.
MH meeting saya berjimba-jimba dengan dia.
Ha..ha.. tak tau apa nak tunjuk selain makanan kat JB ni.
KL lagi happening katanya....bluwerkkk...!! ada yang loya ni..

Masa kat KL plan nak makan Seoul garden dengan Azah.
Asyik outstation jer so ke JB saya ambik peluang ni.
Sebelum tu saya ke Jusco tebrau dulu, nak tengok wayang tapi macam ceta semua tak best.
Pusing-pusing la tu juga..
Lepas solat zuhur terus ke City Square.
Sama macam 3 tahun lepas juga, he..he.. dah 3 tahun x pergi sini.
Rimas lah dengan City Square ni, tebuk sana, tebuk sini..
Iskk..!! semua bertutup.
Banyak kedai yang dulu-dulu dah tak ada.
Tapi dah ada Baskin Robbins ha..ha..kemajuan tu..
Apa lagi ada ek, oh Hush puppies ada balik lepas tutup dulu.
Tapi dah hilang serilah City Square ni..
Erm.. maybe CIQ dah buka kot kan..


Hantar MH kesini dulu

Saya nak  sup Ginseng tapi kat JB tak ada...
Tomyam dia pun not bad

Azah anak saudara belah MH

Tak tau apa nama ni, tapi saya suka sangat

Saya tak dibayar untuk promote bubble tea nini ha..ha..
 
Ayam tu perisa Coffee, rasanya..?
Sedap sangat... terasa-rasa kat tekak ni lagi, 
beef tu pun sama perisa Coffee memang sedap
  
Saya pecinta sayur ha..ha..
tak lengkap makan tak ada sayur
 
Muka saya dah semakin boyat

  
Seoul Garden JB kat City Square

Tempat dia selesa nak compare dengan kat KL, maybe tak ramai orang kot.

Hampanya bila masuk toilet City Square ni.
Erm..nak kata apa ek...

Full of Love



No comments: