Related Posts with Thumbnails

Thanks yang Jadi Followers blog Ni...

Saturday 3 March 2012

Roti orang sakit

Chenta hati saya balik dari Pulau Mabul Tawau diserang chery bery.
Patutlah malam last saya kat Vietnam tu saya mimpi dia. Rupanya dia tengah berperang dengan perut yang memulas-mulas tu. Sedehnya...
Masa ni cari teh gula semua tak jumpa. Ya lah selalu makwe dia buatkan.
Saya call pagi tu tak pulak dia bagi tau dia tak sihat, masa ambik saya kat airport agak pelik
sebab dia tak jemput saya depan pintu. Ghopanya dia tidur dalam kereta sementara saya sampai.

Perut meragam, jadi fobia nak makan semua benda, padahal perut lapar katanya..

Roti bakar dengan telur kosong buat Chenta hati saya
Sedap katanya
:))

**
**
saya selalu doa biarlah saya yang sakit tapi bukan MH yang sakit.
Saya kesian kalau MH yang sakit.
Saya rasa daya tahan sakit saya tinggi.
lagipun saya suri rumah, kalau sakit tak perlu nak MC bagai.
Kalau MH sakit mempengaruhi jadual dia.


No comments: