Related Posts with Thumbnails

Thanks yang Jadi Followers blog Ni...

Saturday, 5 May 2012

Mama sakit mana


Mama sakit mana...?
Alahai..anak..anak..
Saya cuma cakap saya sakit perut, Adib datang ambil Vicks
nak sapu perut saya yang sakit.
Sebak sangat..
Walaupun dia bukan darah daging saya
kasih sayang tu tetap mengalir dalam diri kami..
Semoga anak mama jadi anak yang soleh.
Tak lupa mama & papa sampai bila-bila ya sayang...
 
Saya akan sapukan vick tiap kali dia kata perut dia sakit.
Sebab tu dia tahu sakit perut sapu vicks

Ok ready nak sapu...
maaf ler gambar terpaksa crops..
nanti ada yang fengsan tengok peyut mama he..he..

Lagi mama...?
Dah..cukup sayang.. banyak dah ni..

2 hero buah hati "mama"



9 comments:

Bicara Kak Noor said...

salam Qis,alala Adib sayang nya kt mama dia ya,terharu lah akak dengar,betul lah tu Qis kalau bukan darah daging pun kalau ada kasih sayang terikat pasti akan mengalahkan darah daging sendiri lagi kan,semoga Adib jadi anak yg baik menyayangi mama dan papa ok...

linda said...

betul kak..kdg2 bila tgh sakit..ank2 jaga kita mcmana kita jaga dia..

GreenJade said...

alahai comel nye dia..touching plak kite..

anymz said...

biasa anak2 ni akan terikut2 apa yg kita buat..
insyaAlalh semoga dia membesar menjadi anak yg soleh...:)

juliaakmal said...

sebak bila aku pandang wajah adib nie qis.....sayu jer hati...sib baiklah ko ada qis boleh dia tumpang kasih...aku doakan semoga ada rezeki ko untuk jaga dia.......

~~zana@pb~~ said...

Salam kenal Balqis...darah daging atau bukan tidak ada sempadan kasih syg itu. Akk faham kerana situasi mungkin sama antara kita.

Balqis Nazid said...

kak Noor

terharu sangat kak bila dia tanya mam sakit ek... mama sakit mana.. dia ambik vick beria nak sapu...
nak nagis mama tengok adib..

Linda

betul kan.. macamana kita jaga dia macam tu lah dia jaga kita kan...
moga-moga adib jadi anak yang soleh ya sayang...

Balqis Nazid said...

kak jade...

kita lagi touching...huk..huk...

anymz
Insyallah thanks atas doanya...

Balqis Nazid said...

Julie..
pertama kali aku nampak dia masa dia 5 bulan, mata dia redup jer..
sedeh sangat...

zana..

betul tu walaupun dia bukan darah daging saya.. tapi sayang sangat dengan dia... macamanalah seorang mak boleh tinggalkan anak syurga yg comel ni macam tu je ek...