Related Posts with Thumbnails

Thanks yang Jadi Followers blog Ni...

Wednesday 22 December 2010

Wife merangkap PA

Semalam di KL, malam & siang di JB.
Malam ni pulak kat Segamat, esok pagi-pagi kat Bahau malam kat KL balik.
Penat...??? seb baik dekat-dekat jer locationnya.
Kalau tak hari ni Kedah, balik KL sok petangnya Penang, after 2 days ke JB balik
lepas tu Kemaman lagi...hu...hu...
As a PA memang kena ikut mana Boss pegi.
Kadang-kadang  memang penat nak ikut & bukannya aku yang paksa Mr Hubby ajak aku
tapi memang Mr Hubby selesa kalau aku ikut. Sebab semua akan siap sedia dan tersedia.
Lagipun bukan aku menganggu dan menyusahkan dia pun ha..ha..
Kalau tempat tu best merayaplah, kalau so-so jer diam-diam dalam bilik hotel.
Kalau balik JB paling best sebab balik rumah sendiri.
Boleh buat macam-macam. best..best..best...
Saya suka rumah saya....
Nak jadi PA macam aku..erm..kalau yang tak tahan travel better tak yah.
Lagipun hand beg aku lom ada nak kemana-mana masih simple. he..he..
Sapa nak join club Wife merangkap PA boleh apply kat laman sesawang sendiri ya..ahaksss...

2 comments:

Mulan said...

sama laaa... october & november every weekend pi kl.. gila penat, pack & unpack, dgn anak2 ni lagi.. kalau east coast ada membership card, sure byk dpt point.. hehhehee..

Balqis Nazid said...

Mulan, saya sepanjang tahun memang cam ni lah. Suami emmang banyak outstation. Naseb baik cuma dalam Malaysia jer. Ada juga ke Brunei, Labuan, Singapore. Selalu gak jemu kan...
lama2 tinggal rumah sampai 3 minggu rasa rindu sangat dengan rumah...