Related Posts with Thumbnails

Thanks yang Jadi Followers blog Ni...

Sunday 16 May 2010

Naik keretapi

Ni 1st time aku naik keretapi, kalau naik komuter, star, lrt tu biasalah...
tapi naik keretapi memang tak pernah.
Tetiba rasa nak balik kg naik keretapi lah pulak..memandangkn Mr hubby kerja jadi aku balik lah sorang2 sorang...he..he.. bestlah ghupanya nek keretapi ni..rugi tak naik dari dulu..
Tak banyak sangat pic aku ambik...
Pic dalam train pun tak ambik sebab sepanjang jalan aku tido ahahaaaa...!!!! tak ada kawan nak sembang, aircond kuat pas tu terbuai2 plak dalam koc tu apalagi mata pun melayu jer.... bangun bila cek tiket ngan ada budak KTM antar air ngan biskut ...selebihnya Zzzzzzz...

Bertolak dari KL Central 8-30 pagi
Pic ni Mr Hubby yang ambik...

Aku turun kat stesyen keretapi Labis

Balik KL pun ikut Labis


Stesyen keretapi ni tak banyak berubah since zaman jepun dulu...

Nana...nak juga gambar he..he..



No comments: