Related Posts with Thumbnails

Thanks yang Jadi Followers blog Ni...

Monday 17 May 2010

Bila Muhammad Adib demam

Masa hantar barang kat Rumah Amal Limpahan Kasih hari tu ada pesan kat diaorang
kalau Adib demam call aku, so dalam minggu lepas sebelum aku balik kg dapat call
Adib demam, sedehnya...demam dia panasa sangat.
So aku ajaklah Mr Hubby aku ambik Adib bawak g klinik...
Panas sangat badan dia & sepanjang jalan Adib menangis jer...
aku plak yang sebak + syahdu...
Masa kat Klinik dia masuk gas sebab asma attack..siannya..masa Adib meraung2..
aku apa lagi meraung samalah..
masa ni Mr Hubby aku yang dukung jumpa DR rasa cute sangat ahahaaaa...
Best kan kalau baby sendiri..
aku usik gak Mr Hubby..aku kata lah dia nampak cute dukung baby..
alah Mr Hubby aku sengeh jer..dengan budak memang dia sayang sangat2..komitment jer dia lom ready kot... :((
Lepas jumpa DR jalan balik tu Adib dah cool sikitlah..
tapi dia muntah punyalah banyak..abisss tudung baju, seluar aku kena muntah dia..
Adib punya pasal tak apalah...hu..hu..bau susu..
Tak apalah sayang, janji lekas baik ya..nanti Adib baik Mummy dengan daddy bawak jalan kay....

kesiannya Adib menangisss..je masa ni...

Tak nak org lain dukung...nak ngan MR Hubby jerr...

No comments: