Related Posts with Thumbnails

Thanks yang Jadi Followers blog Ni...

Friday 12 March 2010

Seafood lagi

Huh..baru 5 hari tapi dah naik 1 kg dah...hu..hu..
cam na ni.. kalau nak turun tu bukan main susah lagi...
tapi kalau naik tak ada signal2 laju jer timbang tu...
he..he.. seafood Pontian sedap2 fresh2 pun ya juga..

Semalam makan kat Kukup, kedai yang biasa aku pergi..
sebab tarikan Cereal prawn dia tu betul2 menggoda..
uish..!! asyik seafood jer dah berapa banyak ni...???
kan sepatutnya 1000 kalori sehari...

Semalam order macam biasa..ketam, udang sotong
kailan ikan masin (fevret aku)
tak ada nasi makan lauk jer...ikan pun kali ni tak order
sebab berdua jer takut tak habis order banyak-banyak..
2 orang punya order macam 3 org makan...

keropok ni ala-ala pembuka selera

Crab sweet sour yang memang sedap sangat..
 nampak banyak kan...2 ekor jer actually..

Kailan Ikan masin ni memang fevret aku..
Mr Hubby tak suka sangat..tapi aku sukalah sesangat

Sotong tepung + rempah

Cereal prawn yang so yummmyyyyy....
Try cari tempat lain tapi tak sesedap yang kat kedai ni..

he..he.. ni bukan spesis seafood ek...
Ni sampah...pinggan aku ker pinggan Mr Hubby ek...????

Inilah kedai fevret we all kat Kukup ni

Aku selalu sampai kawasan ni malam..kedai2 semua tutup awal..masa ni baru pukul 10 tapi pintu kedai dah tutup, Rasanya we all customer terakhir malam tu..bila nak balik auntie tu buka kan pintu kecik jer...
Pekan Kukup siang memang havoc tapi malam lengang sangat..agaknya diaorang tdo awal kut... :p


Lengang kan....?

Sampai malam ni aku msih teringat-ingat akan kesedapan Cereal prawn & crab sweet sour tu..
rasanya sebelum balik KL kena singgah lagi...ahahaaaa (meningkatlah Kolestrol ku... :p)
Tak nak ler kat KL nanti termengidam plak....ada yang jatuh katil lagi wakakakaaa.....


No comments: