Related Posts with Thumbnails

Thanks yang Jadi Followers blog Ni...

Sunday 21 March 2010

Lamanyerrrrr..!! dah rindu sangat..

Lamanyerrr....lama sangat aku rasa kali ni..
bila nak balik ni..
aku dah rindu ngan umah..ngan anak2 ikan
apa jadi ek..???
idup ker..masih berenang2 ker..??
ke semua dah terapung hu...hu..
harap2 masa aku balik semua  kejar2 macam biasa
hu..hu...

La ni aku dah rindu gilerrr ngan umah..
rindu nak tdo atas katil sendiri...
(Tilam aku latex ahhahaa...cam riak bunyinya..so sangat comfort kat hotel ni keras skit tilam dia)
rindu nak masak sangat
sup pasta ngan grill ayam dalam microwave
huh..sedapnya... terliur aku...

Rindu nak basuh baju..jemur baju..
lipat..??? tak ada lipat2
baju2 aku semua sangkut
yang lipat2 ni cuma yang kecik2
& Tracksuit ker..seluar2 aku jerk..
yang lain semua sangkut dengan kemasnya
he..he... tak lah t-shirt2 tu kalau pakai renyuk seribu..
(kes malas nak iron ni.....)

Rindu nak lepak depan TV..
hu..hu...
Oh..!! My plasma 42"
miss u so much dear...
sabar sayang ek...jap jer lagi...
(walaupun akhirnya aku yang mengalah tgk tv kat bilik or tgk jer apa yang Mr Hubby aku tgk walaupun tak minat hu...hu...)

Rindu...rindu...rindu...
Pssstt..!!! psssttt..!!! masa aku nak ke Pontian ni
aku siap angkut almari kasut2 aku masuk dalam rumah
padahal kebarangkalian nak kena curi tu tak ada pun..
tapi ntah ek...dengan susah payah tu aku angkut..
Rindu nak shopping kasut....opssss..!!!
salah....rindu nak tengok kasut2 tu..wakakaaaa...!!!!
(Jeling jer Mr hubby dengar aku nak shopping kasut)

Bila ni nak balik ni....dear...!!!!

No comments: