Related Posts with Thumbnails

Thanks yang Jadi Followers blog Ni...

Friday 26 March 2010

Jenjalan ngan Nina

Yeaayyy....nak g umah Nina..lama aku tak g Spore sendiri..biasa ngan Mr Hubby nek keta
kali ni aku nak ek bus..sejak Kastam Johor pindah+baru ni, baru sekali pergi sendiri..
tu pun meraban2 gak..ahahaaa...tapi ok lah tak sesat wakakaka..

Dari Larkin nek bus 170, aku nak turun Keranji jer..suh adik aku tunggu sana.
Aku lupa nak bell kat mana kalau nek bus..kang tak pepasal aku telajak plak..
Sampai larkin hujan lebat gila..adik aku msg kata tempat dia ribut hu..hu..
aku tak kira dia kena tunggu gak aku kat Keranji..

bas ni kosong jer dari Larkin

Hujan lebat sampai berwap bas tu

Kastam Johor

Tunggu bas ke Kastam Singapore cool jer..

Kastam Singapore..punyalah ramai umat,
bas pulak tak ada..
que makin lama makin panjang

he..he..umah Nina...

Inilah mee siam kuah yang aku nak sangat tu..

Kat umah Nina tak lama coz adik aku sibuk ajak aku g City Square..dia kata sejak aku pindah KL
dia jarang dah berpoya2 ker Jb..hu..hu..siannya..kalau tau aku tunggu jer dia kat Jb wakakkaaa...
aku baru cadang2 nak ajak g tenguk2 body shop
kat sana murah gilerrr.. Loreal..Maybeline pun murah sesangat...
Aku dah plan nak g Universial Studio dengan Mr Hubby nanti..tapi bukan masa terdekat ni lah..
tunggu semua cool dulu..hu..hu..
  
Tunggu bus 170 lagi, nak ker JB

Ni lah yang Mak Long tak suka tau..
asal nak jalan jer ada jer yang tak kena...Hari tu Nina pakai baju biru kasut biru..padahal kasut tu kalau dia pakai selalu kaki melecet..nak juga pakai...ni kes ada agenda lain lah ni...sabauuuuu...jer lah

dari Kastam Jb terus ker JB Central terus ke City Square

Ini menunjukan betapa lamanya aku tak ke area City Square..biasanya aku ke Tebrau jer..
tup..tup..jalan ni wujud..bila tahun agaknya..

He..he...betul2 sampai City Square kaki dia melecet daa....merah jer...ibu dia tampal ngan handyplast pun tak jalan..ngada2 tau..saja nak pow aku ni..selalunya gitulah kalau jalan ngan aku jer memang dia nak kasut baru..aku pun dah tak ingat berapa banyak kasut dia aku belikan..kali ni aku nak belikan ibunya kasut so...Nina punya cap BATA jer ek..seb baik cap BATA kalau cap "brengsek" lagi dia tak nak pakai..

rasa kejap jer jumpa Nina kali ni... biasa kan kalau nak balik aku bagi dia duit..
Kalau bagi Nina duit Nina tgk dulu berapa RM kalau setakat RM 1 dia akan kata ni duit tak lakulah..
kalau bagi $ dollar laju jer hu..hu...

Tak apa ya Nina..nanti mak Long datang ngan Uncle ya..kita G Universial Studio
& jalan2 makan2 ya...Uncle Nina tu dah ngidam nak makan roti john kat Changi Village wakakakaaa.....


No comments: