Related Posts with Thumbnails

Thanks yang Jadi Followers blog Ni...

Tuesday 1 December 2009

Raya Haji lagi...

Dah macam acara wajib plak asal kumpul ramai2 adalah yang minta buat BBQ resepi Kak Long dia..
hi..hi..sedap kot resepi aku.. masa Raya AidilFitri yang lepas buat BBQ kepak ayam jer sampai 15kg.
Kebetulan memang adik beradik mak kumpul kat rumah aku masa tu..semua yang datang tanya resepi hi...hi..alahai resepi tu pun aku copy dari akak ipar aku..cuma aku "ubah suai" sikit2 hi..hi..
Kalau buat BBQ kepak jer yang laku..
yang lain2 x berapa jalan.. so tiap kali buat BBQ buat BBQ kepak ayam jer...ahahaaaaa....!!!
Ni BBQ masa Raya Kurban semalam.. 10 Zulhijjah 1430


perap dulu sebelum bakar


Bakar...

Bakar lagi...


Actually ada menu lain..tapi x sempat nak snap..snap..sibuk membakar jer.. biasa tukang bakarnya ada geng yang sabar sangat dalam bab bakar2 ni...Tahun ni Lukman x balik sibuk ngan studynya...
so Mr hubby sorang yang bakar...yang makannya ramai...ayooooo... :p
he..he..xapa Luke nanti abis blaja kita Pulun abihhhhh ek...

No comments: