Related Posts with Thumbnails

Thanks yang Jadi Followers blog Ni...

Tuesday 8 December 2009

Guna jari pun boleh ~~ Ngeee....

Lately ni rambut memang luar biasa gugurnya..
Mr hubby kata rambut aku makin nipis,
padahal sbelum ni rambut aku tebal dan lebat..
kalau lepas mandi memang banyak lah rambut nak kutip dalam bilik air..
kalau kat bilik hari2 kena sapu..memang banyak..
luar biasa ni..
macam2 syampoo aku try, tapi x jalan ler..
cuma ada satu syampoo dulu aku pernah pakai memang berkesan..
bulan lepas cari kat"JB" tak ada pulak
siap rekmen kat kawan lagi dia pun kirim nak juga..
jenuh ler kesana sini cari tak ada pulak..
biasanya salon jer yang jual syampoo tu
so kalau nak cari kat Giant ker..Carefour ker Jusco ker memang ler tak ada.. 

*so untuk kawan aku tu kalau ada nanti I bagi tau kay*

2 minggu lepas try "pantene" "hair fall Control" alhamdulillah ada perubahan
kurang banyak rambut yang gugur..
lembut pun lembut..
cuma aku tak suka bau dia..bau youghart..manissss...
tu yang guna jari pun boleh....~~ ngeeee




Pantene set

1 comment:

Aainies Aini said...

ok ker akak gune ni.. org pon de mslh yg same.. uhuh~