Related Posts with Thumbnails

Thanks yang Jadi Followers blog Ni...

Tuesday 8 December 2009

Terlebey syudahhhh...

Penat..penat sangat aku rasa hari ni..
Dari pagi ada jerr....benda nak buat..
nak kata umah ni bersepah sangat, tak adalah sangat.
tapi ntah apa yang aku asyik dok nak mengemas jer..
macam "addict" plak..
aduh...!!! gawat  nih..
Mr Hubby aku pun dah start komplen..
dia kata aku asyik mengemas jerkk..
ade jer benda bergalih kalau dia balik rumah..
ya lah dia memang "sangat bising" kalau aku angkat mengangkat
berat2 ni..
He..he..bukan apa..sakitlah mata tgk umah bersepah..
lagipun aku memang seronok dengan apa yang aku buat sekarang..
Tapi bila semua settle baru rasa penat semacam aku hari ni..
Badan rasa menggigil, kepala pening..erm..macam nak demam
kepala berat jer.. aduh...janganlah demam... :p
apapun pas ni kena masak..
semalam Mr hubbr request nak makan " asam pedas ayam ala Johor"
Mr hubby jarang request jadi bila dia request rasa membuak2 nak masakan.
So menu hari ni "asam pedas ayam ala Johor" & sayur "kacang buncis goreng"
dah seminggu makan ikan so hari ni ayam pulak..

No comments: