Related Posts with Thumbnails

Thanks yang Jadi Followers blog Ni...

Wednesday 28 April 2010

Surat Cinta dari Labuan




Hari ke 3 kat Labuan aku dpat saman parking...ahahaaa..
ni lah padah orang degil...
Cetanya gini..pagi tadi Mr Hubby sewa kereta, tapi dia kata hari ni dah janji ngan
org yang selalu ambik dia kalau kat Labuan ni, so tak dia tak bawak keta tu lah
hari ni, dia just park depn hotel ni jer, Mr Hubby pesan g belikan Kupon
letak kat kereta, he..he..dalam kul 845 Mr Hubby msg lagi dari tempat kerja dia

"Jangan Lupa ya beli kupon"

Tapi aku tak terus pergi..kat bilik aku sejukan badan yang kepanasan amat ni..
Untuk pengatahuan semua Labuan memang panas..Pulau kecil yang dikelilingi
laut ..salah satu sebab aku jarang nak ikut pegi Labuan ni sebab ni lah..
Aku tak tahan panas.. pukul 8-45 dah cam kul 11.00 memang tak ada angin yang sepoi2 tu
panas memanjang jer..
Lepas tu aku berendam plak sejukan badan...
sampai aku terlupa msg tu...lepas tu aku dok depan FB
tau jerlah dah ber FB..baca paper..terlupa lak msg tu..
bila teringat dah kul 11.20 macam tu lah...
dengan riang hatinya aku pun g lah beli kupon tu..
satu buku lagi aku beli..tapi murah jer..
satu jam pertama baru 50 sen..jadi satu buku baru RM 5
la..la...la....sampai jer kereta..tengok2 ada surat cinta...
ayyoooo...!!!!! apa nak jawap ni...
Iteri yang soleh dia tak biarkan surat cinta tu macam tu jer wakakaaaa...!!!!
aku tanya budak kat jual kupon mana nak bayar..
dia boleh jawap..

"kitak sudah kena saman bah..."

aahaaa....!!! iya kamek sudah kena saman bah...mana aku mau bayar..???
seb baikdekat belakang tu jer..
naik2 aku buat muka seposen g bayarlah..tak pasal2 RM 30 melayang
kalau beli cokelat dah dapat sebebak dah....
kepala pening nak habaq apa kat Mr Hubby ni..
alah ceta jer lah yang sebenornya kan..kalau nak marah pun dah bayar apa...
(eleh dia mana pernah marah...he..he...)

Erm..hilang mood nak sambung shopping semalam..
eh..cam dah tobat semalam..tak nak shopping2 lagi...
awww....!!!! biaslah janji tinggal janji noksss...
memang tak ada mood..lepas makan aku terus sambung depan lappy ni

dah kul 3 baru tergerak nak g Ujana, Ujana ni satu2nya
Shopping Compleks paling besar kat labuan ni..
besar tapi tak happening sangatlah..
kalau orang JB tau Komtar macam tu lah Ujana tu..
sebelum tu aku tukar duit dulu kat terminal..
sebab tu jer money changer yang aku nampak kat Labuan ni..
tukar duit sebab sok nak ke Brunei...
ahahaa..bye...bye sayang...kerja elok2 ek..
jangan nakal2 tau..aku g sendiri sebab MR Hubby kena kerja..
erm..ala2 backpackers lagi gitewwww....

Lepas tu baru aku g Ujana..
penat aku dok kesana sini nengok sana..nengok sini..
tapi xada yang menarik lah..
nak beli apa pun tak tahu..kalau nak beli kristal or swarzoki
better beli kat Bazar Labuan murah sesangat...kat Ujana jer harga dah jauh beza...
bayangkan kalau sampai KL..ayooo...memang cekik darah..
opsss...lupa kena naik belon bah...
Rasa canggung pun ada..bila aku sorang jer cam terjenguk2
nampak sangat aku org luar ahaaa...bila aku berenti satu kdai
tengok2 tokey tu siap tanya... " KL bah.."
aku senyum jer lah... malu pun ada...beza sangat ke KL ngan Labuan sampai
aku tak cakap lagi dah tau aku Semenanjung...
he..he...

So petang Mr Hubby ambik aku kat Ujana then pusing2 satu Labuan..
yang kelakarnya jumpa pasar malam sanggup berenti, nak tengok pasar malam cara Labuan.
Seronok kan kalau dapat kenal adat dan budaya orang..

Aku malas nak upload pic malam ni..tenet lemau gilerrr..
Stremix hotel ada peroblemmmmm katanya..
so aku pakai Celcom..pun hampeh...Maxis pun sama 2-2 hampeh...
esok2 jer lah aku load pic ek..

Nak bubuk nak bangun pagi..Fery aku kul 9-00 esok..

No comments: