Related Posts with Thumbnails

Thanks yang Jadi Followers blog Ni...

Saturday 21 November 2009

What is Love...??

Zaman aku sekolah dulu, aku minat sangat dengan satu movie ni..
Abang 92
One of actor dia Rahim Razali. Aku admire sangat dengan acting dia..
Cara dia bercakap, cara dia memandang, cara dia jadi jahat,
cara dia jadi romantik & cara dia menjadi seorang ayah
aku rasa dia sangat cool & sangat romantic
Dalam movie Abang 92 dia jadi ayah kepada Deana Yusuf..
sence paling aku suka dan masih aku ingat sampai hari ni,
masa Deana Yusuf masih kecik tanya pada ayah dia ( Rahim Razali)


"ayah apa itu 
L
O
V
E  
jawap si ayah..
L
O
V
E
"apabila kita rasa disayangi dan menyayangi"


Aku yakin jawapan tu lengkap dan tepat..
dan bila..
semakin aku dewasa..aku semakin  faham..
apa itu
L
O
V
E

bila ada yang bertanya
"Define of
L
O
V

E

Aku semakin yakin untuk menjawapnya...
tentang
LOVE..

No comments: