Related Posts with Thumbnails

Thanks yang Jadi Followers blog Ni...

Wednesday 25 May 2011

Rindu


Pernah rasa Rindu...?
Tentu tau macamana sakitnya kalau Rindu kan..??
Perasaan Rindu ni tak boleh kita sorok-sorok..
Kadangkala perbuatan dan cara kita memang menunjukan kita yang kita sedang Rindu.
Mata juga tak mampu berbohong kalau jiwa dilanda rindu.
Apalagi perasaan kita yang kadang-kadang menjadi lebih sensitif kala dilanda Rindu.

Rindu..
Bukan hanya pada kekasih..
Mungkin rindu akan zikir-zikir Allah.
Mungkin pada Rasul (s.a.w)
Mungkin pada mak ayah kita
Mungkin Rindu suami buat isterinya
Atau..
Isteri yang sentiasa rindukan suami..
Mungkin juga  Rindu akan diri sendiri..
siapa tahu..???
Rindu ibarat anugerah dari Allah yang tak ternilai nikmatnya...

Aku..selalu Rindukan Chenta kala dia keluar mencari rezeki buat kami.
Kadang-kadang Rindu ni terlalu sebak nak di ungkapkan.
Walaupun Chenta di depan mata, aku tetap rindukan dia.
Kadang-kadang kami ber SMS, kadangkala kami berbalas-balas email.
Ada masa kami ber MMS..
Dasyatkan penangan Rindu..
Rasa lebih Rindu lepas kami bertkhawin.
maniskan perasaan Rindu ni..
Chenta sentiasa buat aku menghargai perasaan Rindu ni.
Rindu juga mengajar aku menghargai masa kami berdua..
dengan Rindu juga mengajar aku menjadi kuat..





No comments: