Related Posts with Thumbnails

Thanks yang Jadi Followers blog Ni...

Saturday 7 May 2011

Selamat Pengantin Baru

Tahniah buat adik aku Nurul Ain @ Mek yang dah selamat jadi isteri orang bulan lepas.
Aku tak dapat datang majlis belah Mek kat Taman Dahlia JB.
Masa ni MH nak ke offshore esoknya. So memang tak sempat.
We all decide nak pegi majlis lelakinya kat Johol negeri Sembilan 30 April jer.

Masa aku sampai Pengantin tengah sesi photografi. Aku sampai pukul 4.30 petang.
Ha..ha..GPS tak membantu lansung. Peta rumah pengantin pun macam tak lengkap jer.
Sudahnya berpusing2 lah we all cari rumah pengantin ha..ha..
(Kalau kat area Sekinchan jangan kan pukul 4.30 petang lepas Zuhur pun periuk belanga dah clear)
Dari pukul 12.30 gerak dari KL punyalah lama kan nak sampai.
Masa balik dekat jer tak sampai 3 jam pun dah sampai bukan sampai rumah nun kat berjaya Time Square
Punyalah lapar, sebab nak makan rumah pengantin sanggup tahan perut. Sedap betul ayam golek
rumah pengantin...sampai la ni terasa rasa kat tekak...


Dari blog Pengantin..
Tak done nak ambik-ambik gambar ni

Tengok tanda dah diikat..
Pengantin pakai inai aku pun sibuk berinai juga ha..ha..



No comments: